Thursday, June 16, 2005

Acest blog a fost creat pentru a indentifica solutii pentru ecologizarea zonei pietei Ghencea.

Va invit sa trimiteti propunerile si ideile dumneavoastra chiar in acest "blog", sub forma comentariilor la acest "post", pentru a transforma zona Ghencea intr-o oaza de verdeata.

Toate propunerile dumneavoastra vor fi centralizate in aceasta locatie si apoi le vom aduce si la cunostinta administratiei locale a sectorului 6 Bucuresti.
Speram ca in cel mai scurt timp zona sa devina o spatiu verde, agreabil.

Va multumesc,

Mihai PALADE

O dovada graitoare despre ce discutam aici ...

6 Comments:

At 7:04 AM, Blogger Opa said...

Eu stau de mai mult timp "in zona"

Ceea ce acum pare "Piata Ghencea" a fost (inainte de "modernizare") capatul tramvaiului 41, al autobuzelor 126,122,385 si al pre-orasenestilor de rigoare.

Din ce-am auzit, incercarea de a crea o piata acolo nu a fost facuta de administratie ci de cel care avea birtul ala de lemn... "Barzu".

El a adus tarabele insa lumea n-a fost receptiva pentru ca era "peste mana" dpdv al cumparatorului si "pe bani"(chirie) dpdv al vanzatorului. Nu cred ca acele tarabe sa fi fost folosite mai mult de o luna.

Noua linie a lui 41 a consfintit decesul "pietei". Ce nu inteleg e de unde au aparut mormanele de mizerie si de ce s-a ales acel loc pt depozitare de catre cei care au lucrat la terasament.

Initiativa e buna, insa nu-i vad finalitatea. Daca s-ar fi vrut sa se faca ceva, se facea. Nu de idei duc lipsa cei responsabili ci de bun simt.

 
At 4:25 AM, Blogger Mihai PALADE said...

Noua linie a lui 41 a consfintit decesul "pietei". Ce nu inteleg e de unde au aparut mormanele de mizerie si de ce s-a ales acel loc pt depozitare de catre cei care au lucrat la terasament.
Cat timp imparteam fluturashi in fatza magazinului "Albinuta", o doamana care locuieste in acelasi bloc mi-a spus ca aproape in fiecare noapte vine cate o basculanta care descarca pamant si, mai grav, crede ca dimineata, sunt altii care vin si il cumpara.
Chiar eu, astazi de dimineata, am vazut o basculanta, DJ-27-SCT, care nu prea inteleg ce cauta acolo.
Din pacate nu aveam aparatul foto la indemana si ma grabeam si spre servici.

 
At 4:32 AM, Blogger Mihai PALADE said...

Initiativa e buna, insa nu-i vad finalitatea. Daca s-ar fi vrut sa se faca ceva, se facea. Nu de idei duc lipsa cei responsabili ci de bun simt.

Ideea este urmatoarea:
1. adunam cat mai multe propuneri
2. le centralizam
3. le depunem oficial la primaria sectorului 6
4. facem o scrisoare ferma catre administratia locala in care solicitam demararea lucrarilor de ecologizare ale zonei + termene clare de executie

PRIMARUL si intreaga administratie locala trebuie sa inteleaga ca trebuie sa existe un dialog intre cetateni si institutie, iar problemele trebuiesc rezolvate si nu ignorate.

Apropos de comunicare, mi se pare inadmisibil ca in secolul 21, un site al unei institutii cum este primaria sectorului 6 (http://www.primarie6.ro/default.aspx) sa nu contina in paginile sale o adresa email de contact. Practic, in afara telefoanelor si deplasarii la sediul primariei, nu ai nici o alta cale de a lua legatura cu administratia.

 
At 5:48 AM, Anonymous Anonymous said...

Initiativa ta e foarte buna, mai ales ca toata lumea stramba din nas, dar nimeni nu se deranjeaza sa faca macar un gest mic pentru a schimba locul in care traieste. Esti una dintre putinele persoane care reactioneaza cand nu le convine cum stau lucrurile in jurul lor.
Eu as propune ca primaria sa inceapa prin a-i amenda pe cei care fac mormanele de gunoi acolo. Va ramane doar o propunere, pentru ca nimeni din administratie nu o sa faca asta.
In al doilea rand, ideea cu piata e buna, dar ma intreb cat de dispusi vor fi cei care isi vand marfa in strada, pe trotuar, sa plateasca taxa de utilizarea a unor tarabe. Cred ca situatia actuala la convine multora.
Din punctul meu de vedere, as considera mai estetic ca, pe acea portiune, sa se amenajeze un mic parculet sau un spatiu verde. O alta varianta ar putea fi concesionarea terenului, de catre primarie, pentru construirea de spatii comerciale, desi pare cam putin probabil. Nu stiu care este situatia juridica a terenului. Ce raspuns ai primit de la primarie pana acum?
Felicitari ca te-ai implicat in actiunea aceasta.

 
At 5:51 AM, Anonymous Anonymous said...

adresa mea de e-mail este artemys@k.ro. daca ma contactezi acolo pot sa iti dau si un nr. de telefon, dar nu imi place sa-l postez pe net.
Mult succes!

 
At 7:33 AM, Blogger Mihai PALADE said...

Ce raspuns ai primit de la primarie pana acum?

Primele sesizari transmise primariei pe email au fost undeva in toamna anului trecut daca nu ma insel.

Stiu ca am scris inclusiv in condica de sugestii si reclamatii (undeva la ORIZONT este un punct de lucru al administratiei locale), cred ca prin primavara acestui an, dar nu am primit nici un feedback in tot acest timp.

Probabil tactica lor este ignorarea, caci pana la urma "se plictiseshte si nebunul ala de tot scrie la primarie ..." :-)) Trist, dar asta cred ca se intampla.

 

Post a Comment

<< Home