Saturday, July 02, 2005

Buna seara,

Astazi de dimineata (incepand cu orele 11:00) am impartit fluturashi in fatza magazinului "Albinuta", incercand sa colectez cat mai multe propuneri despre cum poate fi amenajat spatiul "Pta. Ghencea".
Cei mai multi dintre trecatori au fost receptivi la acest proiect si au binevoit sa-mi transmita propunerile dumnealor, sa-si declare identitatea si sa-mi lase un numar de telefon, un email sau o adresa.
Cred ca am impartit in jur de 150 fluturashi.

In momentul de fata URNA este amplasata intr-un mic magazin, la baza blocului C62 pe Constantin Titel PETRESCU, chiar langa o frizerie. Doamna care conduce micul magazin NON STOP a binevoit sa ne ajute in acest proiect. Imi cer scuze, nu stiu cum se numeste magazinul, dar pana maine am sa corectez aceasta situatie :-)). Tot acolo mai sunty fluturashi pentru cei care considera ca pot sa furnizare o idee, o propunere de amenajare a zonei.

Sper sa mai fac si maine o iesire in strada pentru a populariza si mai mult aceasta actiune si a colecta si mai multe propuneri.

Toate rezultatele acestei actiuni le voi face publice in paginile acestui blog.

Multumesc,
Mihai PALADE

4 Comments:

At 5:12 AM, Anonymous Anonymous said...

Sper ca scriu in spatiul corect.
Si eu locuiesc in zona de 8 ani si imi pare bine ca suntem "pusi la treaba" adica sa ne pese de ceea ce se intampla in jurul nostru.
Personal, nu gasesc oportuna amenajarea unei piete de legume si fructe in acea arie, mai ales de cand circula tramvaiul...In aceeasi idee nu optez nici pt un parcusor de copii, pt ca gasesc ca e periculos.
Totusi, se poate amenaja un parc cu banci, cu flori si mai ales cu copaci. Simt nevoia sa-mi bucur ochii si sa respir aer curat.
As vrea sa nu uitati ca s-a incercat o piata in zona respectiva, care s-a dovedit a fi f scumpa, murdara si condusa, chiat si numai din umbra, de catre tigani...
Sper ca cineva sa tina cont de aceste comentarii. Daca nu, probabil ca vor mai trece ceva ani.
Cred ca cine a depozitat molozurile acolo ar trebui amendat...

 
At 1:01 AM, Anonymous Anonymous said...

Salut.

Imi pare bine ca e cineva care s-a gandit ca se poate face ceva si nu s-a resemnat.

Eu stau in zona de peste 2 ani. Nu imi amintesc sa fi vazut vreodata ceva in acel loc.

acum...ideea e ca spatiul respectiv este mort. nu se prea poate face "ceva" acolo - pentru ca nu are nici un punct de acces sau daca are nu e prea comod.

Cel mai interesant ar fi un fel de piata in care sa fie mutati toti vanzatorii ambulanti de pe trotuarul bulevardului Ghencea - care sincer arata ca in evul mediu.

poate un parculet cu banci...fara vreo destinatie anume ar fi cea mai buna idee..

 
At 12:04 AM, Blogger Mihai PALADE said...

Salutari,

Parerea mea este ca, orice s-ar amenaja in respectiva zona care sa implice trafic de persoane, nu poate fi finalizata fara constructia:
1. unui pasaj pietonal subteran, sau
2. un pasaj aerian/pasarela pietonal(a), sau
3. o trecere de pietoni semaforizata; chiar asa, nu stiu daca ati remarcat, dar in dreptul magazinului "Albinuta", la linia de tramvai exista o pasarela de traversare a acesteia. Numai ca trecerea de pietoni nu a mai fost finalizata.

Multumesc,
Mihai PALADE

 
At 1:22 PM, Blogger Opa said...

Sa fim seriosi, pasaj subteran sau pasarela... sunt utopii. Acel petec de loc nu justifica asemenea cheltuieli. Poate ca s-ar putea realiza ceva de acest gen, insa numai cu ajutorul clubului Steaua.

Pasarela aia de la Albinuta nu e trecere de pietoni.

Cea mai buna destinatie pentru zona respectiva cred ca e aceea de parcare, cu accesul pe la capatul tramvaiului.

 

Post a Comment

<< Home