Tuesday, August 02, 2005

Buna seara,

Veshti triste. Inca o basculanta DJ-21-SCT a descarcat moloz. Orele 22:00. In aceasta seara.
Este aceeasi masina despre care am mai scris in acest blog in iunie.
Este de necrezut!

Mihai PALADE

[2005-08-02]: Revin. Dupa evenimentul de mai devreme am ieshit la "panda" si am surprins pe la orele 23:30 o alta basculanta, DJ-27-SCT care a venit sa descarce pamant.
Am facut cateva fotografii de data aceasta. Nu l-am putut impiedica pe sofer sa descarce pamantul.
Dar a coborat din cabina si l-am intrebat cateva lucruri. Eu am fost destul de emotionat; nu am mai jucat nicodata rolul de detectiv. Si soferul era destul de emotionat.
1. L-am intrebat de ce aduce pamantul aici. Mi-a raspuns ca asa i-a zis seful.
2. L-am intebat de unde aduce pamantul. A zis ca de la niste lucrari de la linia 35!
3. L-am intrebat de la ce firma vine, daca este vorba de o firma!? Mi-a raspuns ca lucreaza de numai 3 zile la firma SECETEU.
4. L-am intrebat unde este firma asta. Undeva prin TEI.
5. L-am intrebat de ce are numere de Dolj. Pentru ca de fapt firma este din Craiova, dar are si aici nishte birouri.
6. L-am intrebat daca nu are nishte acte in baza carora are voie sa descarce pamantul aici. Mi-a zis ca nu are, ca nu stie, si face ce i-a zis seful lui.
7. L-am intrebat ce o sa faca caci au umplut terenul cu moloz, pamant si gunoaie!? Mi-a zis ca vor cauta un alt loc (!!!), dar cica seful lui urmeaza sa niveleze pamantul din Ghencea si nu stiu ce.
8. L-am intrebat ce vor sa faca daca au de gand sa niveleze pamantul adus. Nu stia.

Cam asta l-am intrebat pe sofer. I-am zis ca nu-mi place ce se intampla cu mizeria asta, a dat din cap afirmativ. :-))

Speram sa treaca o masina de politie prin zona sa le recomand sa-l verifice pe sofer. Nu stiu care este legislatia, sa presupunem ca au drept sa depoziteze pamant in piata Ghencea, cred, in acest caz, trebuie sa aiba in posesie nishte documente justificative.
Dar nu a trecut nici o masina de politizie! :-((
Ghinion!

Si cateva fotografii graitoare!

PS: Am verificat pe site-ul ministerului de finante. In Bucuresti sau Dolj nu este inregistrata nici o companie SECETEU!!!




0 Comments:

Post a Comment

<< Home