Saturday, August 06, 2005

Buna ziua,

Astazi am intalnit 2 politishti comunitari. Chiar in fatza magazinului Albinutza. Le-am explicat despre problema gunoaielor din foasta piata Ghencea si le-am sugerat sa-si contacteze colegii de la unitatea de politie, responsabili cu verificarea celor care descarca pamant din basculante. Le-am sugerat sa aduca la cunostinta si primariei problema aceasta.
Sa speram ca se vor mobiliza, caci pana sa-mi confirme ca ne vor ajuta, au tot incercat sa ma convinga ca ei nu pot face nimic, ca nu este de competentza lor sau ca trebuie sa anuntam noi - cetatzenii problema la primarie. Sa speram ca nu au problema cu responsabilitatea.
Oare de ce nu ma mira faptul ca o doamna care vindea ceva legume pe trotuar mi-a spus ca, singurele vizite pe care politishtii le fac sunt pentru a-si incasa shpaga!

Hai sa fim totushi optimishti!

1 Comments:

At 7:39 AM, Anonymous Anonymous said...

As dori sa vorbesc cu dvs personal, poate va sunt de folos. un nr de tel sau un mail. Alexandra

 

Post a Comment

<< Home